Skip to main content
Unieke feestjes voor jong, oud en verschillende gelegenheden - geheel verzorgd

Pakketten

Wij organiseren jouw feestje van a tot z

Bo-events vervult jouw wensen!

van A tot Z , wordt alles tot in de puntjes uitgewerkt. Wij maken er samen met jou een fantastische dag van. Of het nu gaat om een bruiloft, bedrijfsfeest , kinderverjaardag, workshop of  een diner, wij verzorgen het van top tot teen. Wij als evenementen organisator verzorgen verschillende events. Van het uitzoeken van locatie, tot het regelen van entertainment, wij regelen dit allemaal voor jou!

16 of 21 diner

Word je binnenkort 16 of 21 jaar en wil je een eigen diner organiseren dan zit je bij ons goed!
Wij beschikken over verschillende soorten stoelen, tafels, bestek, borden, glazen maar ook sfeerverlichting en tafeldecoratie.
Wij passen een diner aankleding aan naar jouw wensen!

Verjaardag

Is je verjaardag bijna in zicht en wil je dit op een leuke en gezellige manier vieren?

Wij helpen je graag om alle zorgen uit handen te nemen, zodat je onbezorgd kunt genieten van jouw moment met vrienden en familie!

Kinderfeestje

Wij organiseren de leukste kinderfeestjes in super leuke thema's.

Alle feestje is inclusief een professionele begeleiding van een van onze medewerkers, inclusief de benodigde materialen en aankleding van de tafel, inclusief een paar snoepjes en een glaasje kinderchampagne.

Babyborrel

Jullie zijn kersverse ouders geworden van jullie prachtige zoon of dochter en dat moet gevierd worden! Je kan het thuis vieren, maar het is veel leuker om het groots aan te pakken en het op locatie te vieren.
Door een babyborrel te organiseren heb je al je gasten tegelijkertijd op een plek. Plus is de geboorte van jullie baby al een reden genoeg om een feestje te organiseren.
Samen met jullie maken wij deze borrel tot een succes!

Vrijgezellenfeest

Gefeliciteerd jij gaat trouwen!!
Wij organiseren de leukste vrijgezellen feesten.
Wij bespreken graag samen met jou al jouw wensen en laten dit feest onvergetelijk worden!

Gender reveal

Wij zijn de partij voor een complete gender reveal.
Wij verzorgen alles rondom een Gender Reveal party, babyshower of kraamfeest.
Mogen wij ook juliie Gender Reveal party tot een succes maken.

Workshop

Wil jij een leuke workshop doen met je vriendinnen of een workshop onder collega's.
Wij hebben te gekken workshops in ons bestand zitten.
Helemaal verzorgd, wij regelen het helemaal voor jou!

High Tea

Je kunt bij ons heerlijke high tea's boeken.
Voor kleine gezelschappen maar ook voor grote.
Informeer gerust naar de mogelijkheden.

Diners

Willen jullie intiem dineren of juist met een grote groep.
Wij hebben diverse opties voor jullie.
Van:
- locaties
- cateraars
- decoratie
- meubilair

Offerte aavragen

Elke boeking wordt met veel zorg en aandacht voor u op maat gemaakt. Als u een prijs wilt weten van uw ideeën en wensen dan kunt u het onderstaande offerte formulier invullen.

Hoe meer informatie wij in het formulier ontvangen, hoe specifieker wij uw prijsaanvraag kunnen beantwoorden.

MM slash DD slash JJJJ
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.